24.10.06
點解我一家都從事美容行業但係我竟然完全唔識化妝!!!!打開個drawer, 只有sister 用完唔要然後捐比我的2盒blush..於是我發哂Din咁落街買eye shadow la, 眼線筆,and all kinds of brushes la...仲要係我totally donno how the eyeblow pen look like, 要問d saleslady 幫我搵...law爆..

一番到屋企就好興致勃勃咁試下化眼妝啦...天呀..我人生第一次的眼線畫到好似阿夏蕙姨咁囉!!! 由於我天生已經有對smoky eyes, D eye shadow 攪到我好似比人打瘀左咁,塊眼皮好似生秀咁呀...
最後,我阿媽實在睇唔過眼,and then 佢幫我化左一次比我睇..
我抄低左幅eye shadow 分佈圖嫁啦,要得閒practice 下先得!
posted by Pandaheidi @ 24.10.06  
2 Comments:
發佈留言
<< Home
 
About Me


Name: Pandaheidi
Home:
About Me: 11月26日﹝土星‧正義﹞代表人物: 蒂娜透納 注重創意和個人的成就,既富理想又現實;一方面喜歡無拘無束、自由自在,另方面 則喜歡腳踏實地、按部就班,內心很矛盾。 優點是創造力豐富,能實現理想;富有正義感,喜愛朋友。缺點是常常猶疑不決,無法作決定,感情方面尤其如此。
See my complete profile

Previous Post
Archives
Affiliates
Blogger Templates