5.12.06
Dx: 急性發錢寒 , DDx: 荷包乾硬化
我無錢....
係勁無錢....
我本為有理想嘅追夢者....
卻跌入萬劫不復嘅深淵....
我不要做窮鬼書生,過慘淡嘅日子....
我不求遠大目標,只求現在....

我要錢!!!!
要勁多錢!!!!
我甘願做金錢嘅奴隸!!!!
周旋於商舖之間喪買!!!!
我要做消費嘅先驅,享樂嘅魔鬼!!!!
我只求奢靡,直到永遠!!!!
posted by Pandaheidi @ 5.12.06  
1 Comments:
發佈留言
<< Home
 
About Me


Name: Pandaheidi
Home:
About Me: 11月26日﹝土星‧正義﹞代表人物: 蒂娜透納 注重創意和個人的成就,既富理想又現實;一方面喜歡無拘無束、自由自在,另方面 則喜歡腳踏實地、按部就班,內心很矛盾。 優點是創造力豐富,能實現理想;富有正義感,喜愛朋友。缺點是常常猶疑不決,無法作決定,感情方面尤其如此。
See my complete profile

Previous Post
Archives
Affiliates
Blogger Templates